فراخوان انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران 1402

جمع آوری کیوسکهای عکاسی در پلیس+10

به گذارش آقای رسول زاده سخنگوی کارگروه منتخب اتحادیه های عکاسان و فیلمبرداران کشور؛ جلسه ای با تیم وکلا جهت رفع ابهامات و تصمیم گیری جهت چکونگی روند اقدامات، علیه عکاسی در دفاتر پلیس+10 برگذار شد. در این جلسه بر پیگیری و اجرا رای شورای رقابت و جمع آوری کیوسکهای عکاسی مستقر در پلیس+10 تاکید شد.

آخرین چانه زنی برای اجرای رای شورای رقابت

سه شنبه ۱۰ بهمن آخرین جلسه هماهنگی و رفع ابهام نمایندگان کارگروه منوری و امیدوار از کرج، محمدی از تهران و رسول زاده از اردبیل با تیم وکلا(دکتر برهانی – دکتر بادکوبه) برگزار شد.

تیم حقوقی پس از مطالعه اسناد و مدارک به این نتیجه رسیده است اقدام از طریق شورای رقابت لازم بوده و خوشبختانه از سوی اتحادیه کرج بدرستی انجام و منجر به صدور رای شده و حال باید به اجرا برود.

فعلا اقدام حقوقی توسط اتحادیه کرج بصورت پایلوت آغاز میشود و اگر بواسطه جمله آخر رای به نتیجه دلخواه نرسیدیم دومین مراجعه به شورای رقابت را بوسیله اتحادیه تهران رقم میزنیم.

درخواست ما جمع آوری کیوسک های عکاسی از دفاتر پلیس۱۰+ و پرداخت خسارت از سوی شرکت پژوهش ناجی ست با توجه به تاکیدی که در رای شورای رقابت به اضرار عکاسان شده است.

چانه زنی ها درباره مبلغ حق الوکاله در حال انجام است که طی روزهای آینده نهایی شده و در کارگروه درباره نحوه جمع آوری مبالغ از ۳۱ استان همفکری و تصمیم گیری میشود.

رسول زاده – سخنگوی کارگروه

نظر دهید

پاسخ دهید

آفیشگاه
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سبد خرید