فراخوان انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران 1402

اعضاء جدید هیئت مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران

تیم جدید هیئت مدیره اتحادیه عکاسان تهران

تیم جدید هیئت مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران با رویکردی فن آورانه, درجهت پیشبرد اهداف حرفه‌ای صنف و همچنین اقدامات عملی در زمینه حل مشکلات و معضلات صنفی در تاریخ 5 دی ماه 1402 توسط اعظاء پر شور این صنف, انتخاب شدند.

به گزارش واحد خبری صنف عکاسان و فیلمبرداران, آفیشگاه؛ تحولی حیرت انگیز برای هیئت مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران بزرگ با برگذاری انتخابات صنفی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران در تاریخ5 دی ماه 1402 توسط اعضاء فرهیخته این صنف رقم خورد.

در حالی که مشکلات عدیده ای, عکاسان و فیلمبرداران کشور را درگیر خود کرده بود و این صنف را به سمت زوال و نابودی می کشاند, تا آنجا که طی 5 سال گذشته بیش از 50% از کسبه این صنف با ورشکستگی کامل مواجه بودند بار دیگر اعضاء فرهیخته و هنرمند این صنف با همدلی و یکپارچگی کامل و با هدف نجات صنف به پای سیستمهای اخذ آرا, رفته و موجب تحولی انقلابی در ترکیب تیم اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران شدند.

در این انتخابات که در محل اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران برگذار شد جناب آقای محمدرضا محمدی با تعداد 187 رای به عنوان رئیس اتحادیه و آقای ابوالفضل سلمانی با 186 رای بعنوان نایب رئیس اول و آقای سید نیما نصیری نائینی با 177 رای بعنوان نایب رئیس دوم و آقای ارسلان خدائی با 155 رای بعنوان دبیر و آقای حسین دهقان منشادی با 150 رای بعنوان خزانه دار و سرکار خانم مرجان محمدی با 139 رای عضو هیئت مدیره و آقای حمیدرضا مرادی با 117 رای عضو هیئت مدیره اتحادیه انتخاب شدند و همچنین آقای محمدحسین حبیب الهی با 96 رای و آقای غلامرضا عالی پور با 90 رای و علیرضا هفت لنگ با 89 رای به ترتیب اعضاء علی البدل اول تا سوم انتخاب گردیدند. به گزارش این واحد خبری آقای مجید مشهدی کاظم با 169 رای اخذ شده بعنوان بازرس اصلی اتحادیه و آقای رحمت اله قادری اصل با 158 رای ماخوذه به عنوان بازرس علی البدل انتخاب گردیدند.

جناب آقای محمدرضا محمدی پس از پایان انتخابات و اعلام نتایج آرا, در جمع اعضاء صنف در محل اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهارن حاضر شده و ضمن تشکر و قدردانی از شرکت کنندگان در انتخابات اعلام داشتند که در اتحادیه هیچ جناح و گروه بندی نخواهیم داشت و با یک هدف منسجم در خدمت صنف خواهیم بود.

طی گزارشات صورت گرفته از کسبه این صنف که جملگی اذعان داشتند؛ در این دوره از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران , با امید به تحول و توسعه همراه خواهد بود و همچنین همگی معتقد بودند که اتحادیه در این دوره با بهره گیری از نوآوری و علم نوین نسبت به باز گرداندن حقوق از دست رفته این صنف اقدام خواهد کرد.

محمدرضامحمدی رئیس
ابوالفضل سلمانی نایب رئیس 1
نیما نصیری نایب رئیس 2
ارسلان خدائی دبیر
حسین دهقان منشادی خزانه دار
مرجان محمدی عضو هیئت مدیره
حمیدرضا مرادی عضو هیئت مدیره
مجید مشهدی کاظم  بازرس
مجید مشهدی کاظم بازرس
1 نظر
  1. پاسخ دهید
    استودیو معین استودیو 1402-10-07 از 10:07

    درود

    اتحادیه عکاسان وفیلمبرداران تهران نهادی تأثیرگذار، برای تمامی اتحادیه های عکاسان کشور و واحدهای صنفی تابعه آنها است. این نهاد همچون درختی است بارور که شاخه‌های تنومند آن در آسمان علم و هنر قد برافراشته و رگ و پی آن در تاریخ عکاسی و ادوار زندگی هنرمندان این کشور ریشه دوانده است. اعضاء هئت مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران در این دوره, بازوی قدرتمند مدیریتی و نظارتی در بهبود پیشبرد اهداف و رونق این صنف خواهند بود.

    در این راستا انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان هیات مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است منشأ خیر و برکت و برکت, برای صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران و حتی کل ایران عزیز بوده و تجارب ارزشمندتان مورد استفاده و رهگشای مشکلات این صنف قرار گیرد و موجبات اعتلای جایگاه آسیب دیده صنف عکاسان و فیلمبرداران کشور باشد.

    توفیقات روزافزونتان را در نیل به اهداف عالیه صنف عکاسان و فیلمبرداران، از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماییم .
    سیدمهدی خلیلی نژاد – استودیو معین کرج

پاسخ دهید

آفیشگاه
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سبد خرید